34_21_23 Haftada bi direnç yükselmesi olmuştu. Bulantı azalmıştı hatta bulantı ilacını bile bırakmayı düşündüm. Ama 12 haftaya geldik yine başa sarmış gibi hissediyorum kendimi. Bulantı baş ağrısı halsizlik bide üstüne sersemlik baş dönmesi eklendi. Şikayetlerin tekrardan artması Normal mi acaba ya 🥺
UrazyadaMasal 34_21_23 benimde bu haftaya kadar hiç birseyim yoktu bu hafta iştahsızlık sersemlik baş dönmesi yaşıyorum 😢
Mom0101 Benim 12-16 hafta arasi en zoruydu mesela ilk üç ay daha kolaydı. Dediklerin eklenmisti bebek büyüdükce oldu sanırım. Demir eksikligim coktu demir ilacina basladım o hafta
34_21_23 Mom0101 bende randevumu bekliyorum Demir ilacına başlamak için.. ay normal olsunda varsın çekelim napalım