Pazartesi 38+4 de sabah 8 30 da sezeryan olacağım 9 aylık serüven bitiyor dışarıdaki serüven başlıyor bana dua edin heyecan korku merak hepsi var suan ve bütün anne olmak isteyipte olamayan tüm kardeşlerime diliyorum ki rabbim bu duyguyu tattırsın ben 8 sene çok zor günler geçirdim o yüzden iyi bilirim acısını aratmadan hakeden isteyen her kadına nasip etsin rabbim🤲❤️