Kızlar öncelikle herkese iyi günler diler ,hamiş olan annelere sağlıklı evlat,evladı olmayanlara tez zaman da allahtan kimsenin kucağının boş kalmamasını diliyorum.16+6 yız Allahın izniyle bir kız evladımız olucak ilk gebeliğim.Kızlar ailem yurt dışında örf adetlerimiz Türklere göre çok farklı.Bebeğin doğumuna neler yapılır ?Mesela hasatne çıkolatası süstür şudur misafir hediyesi bebeğe görmeye gelince kafadan artım bunun gibi şeyler neler yaparsınız?Benim görümcem yok ,kayınvalidem kendince gereksiz şeylere taaviz vermiyo ,gereksiz buluyo kendince eşimin eli bol,harçama yapmasını istemiyo .Mesela cinsiyeti öğrendiğimiz gün gidip bi hediye aldık bebişimize birer tane niyet ettik heveslendik ben 200tl ’ye mevlid takımı aldım 0-3 ay,amann aklı ona takıldı yazık o paraya da çocuk çabuk büyür giyemezde ,ertesi gün beni arayıp gel avm’ye gidip hezelim dedi meğer maksadı elbiseyi değiştirmek .Bende yok anne sonra gidelim dedim geri de bana niyetini söyledi işte paranıza yazık bilmem ne (eşimin kazancı çok iyi para sıkıntımız yok çok şükür)Bende geri kalbini kırmamak için nazikçe anlattım değiştirmeyeceğimi bir elbise alt tarafı ne olacak giydiği yere kadar giyer ,onun adına saklarım mevlitliğini ,hem eşimin kazancı istediğimizi alırız dedim gözümüzde kalmasın dedim .Tamam kızım dedi geri.Yani demem o ki bir elbise için laf söyleyen insan ,herşeye karışır ve gereksiz duyar.Yani neler yapılır diye sorsam söylemez doğarsın çocuğunu eve gelirsin der yani birşeyler yapmana gerek yok.Bende istiyorum ki ilk gebeliğim ilk çocuğum hevesliyim herşey eksiksiz yapmak istiyorum en iyisini en ufak detayı atlamak istemiyorum.Bana yardımcı olur musunuz?Şimdiden heppinize çok teşekkür ederim💜💜💜💙💙❤️❤️❤️🤗🤗🤗🤗❤️😘