Minigimm2020 dün araştırdım ben de bunu.
“Halk arasında yaygın olarak kullanılan bitki çayları ve baharatlar gibi yöntemler uzmanlar tarafından kesinlikle tavsiye edilmiyor. Anne sütünü bile doğru düzgün sindiremeyen bebeğin bu tarz besinleri az miktar da olsa tolere etmesi çok zor ve daha büyük problemlere yol açabilir.” böyle bir yazı okudum. Bebeğe vermek doğru değil ama kendiniz içebilirsiniz rezene süt yapıyor ben içiyorum anasonu da deneyeceğim gaz sancısına iyi geliyormuş sakinleştirici özelliği varmış.