Smyrhkn123
ben de fatma hanıma gidiyordum ama bıraktım çünkü cok fazla hastası var her gittigimde haftalar öncesinden randevum olmasına ragmen en en az 1 saat bekliyordum, acil ameliyatları cıkıyor her an, her gittigimde ameliyatta oluyordu (günde 7 sezeryanı vardı 😮) ve en son gittigimde yalvar yakar ameliyata girmeden 3dk falan hızlıca baktı ve hemen gitti. Cok rahatsız oldum. Yani cok ilgili alakalı diyemem sizi tanımıyor hatırlamıyor, ama hoş bi bayan. Ayrıca mesaiden sonra doğum olursa gelmiyor genesisteki bayan doktorlar nöbetçi doktor giriyormuş. Bana hiç güven vermedigi için ben bıraktım şahsen. Ücreti kurum indirimiyle 103 tl