TeacherrMom merhaba 😊 biz de baya uğraştık ilk başta, çözünce kolay ama 😁 ortasında mandal gibi bir yer var canım onu biraz çevir, çekilebilir hale gelsin. Çekince birden kapanıyor. Bir de kısa kenarların borusu var ya, tam orta yerinde elinizin altında basma yeri var iç kısmında. Kısa kenarları oraya basarak da çözüyorsunuz ama uzun kenarlar kalıyor öyle kazık gibi. Onu da dediğim gibi beşiğin tabanındaki mandaldan yapıyorsunuz.
Umarım anlatabilmişimdir. Başka soracağınız bir şey olursa bildiğim kadarıyla yardımcı olmak isterim 👍🏼