Sezeniniz Merhaba güzel anneler vücüdumda aşırı tüylenme oldu ve bu beni çok rahatsız ediyor kendime aynada bakmak istemiyorum piskolojim bozuldu yüzümde göbeğimde yaşıyorum bu sorunu buna doğal bir çözüm arıyorum sizdede bu durumu aşırı yaşıyan var mı ?
Esra-dmr Sezeniniz şöyle ki hamilelik sürecin devam ediyorsa doğal bir yolu yok bilmediğin bişeyi de yapma sakın. Ama doğumdan sonra genellikle dökülüyor benim de göbeğim tüylendi ama dokunmuyorum bilerek.
prensimgeliyor1 Sezeniniz bende lazer epilasyon yaptırdım , şuan hamileyim tüylenme oldu , ama sorun yapmıyorum ve bu konu da eşim öyle motive ediyor ki … Yine ben ağda yaptırıyorum, kendim için 🌸🌺
cryingbaby Sezeniniz bence kesinlikle ellemeyin, evet rahatsiz edici, ama bir cok kisi dogumdan sonra bunyemiz vucudumuz normale donunce, dokuleceklerini soyluyor
Sezeniniz Göbek bölgesi diğer bölgelere çok takılmıyorum ama yüzümde oluşması çok rahatsız etti doğuma kadar ne yapıcam nasıl idare edicem aynaya bakmak istemiyorım eşimden çok utanıyorum
Ebruyavuz0 Sezeniniz Benim sadece göbeğimde biraz oldu ama yüzümde yok şükür olanları da sarartıcı kremle sarartıyorum ayda 1
mrv_b Ben hamilelikten önce alıyordum göbeği ama hamileyken alınmaz falan diye okudum sonra daha çok tüylenirmiş ama dayanamayıp alıcam yine galiba🤦🏻♀️