Esilamm yorgunsundur belki canım bende 24 haftalığım yorgun olduğumda hissetmiyorum ne yapsam da.. kaşıkla çikolata yiyorum en rahat pozisyon alıyorum ama yok😃Bi kaç kişi yazmıştı bir gün boyunca uyuyabilirmiş bebek sıkıntı etme kötü şey düşününce başa geliyor malesef😡 😊