Beyra0212 Kızlar merhaba. Gebeliğimin basından beri 1 hafta ilerden gidiyoruz. Suan uygulamaya göre 28+0 haftamız. Ben bunu 29+0 olarak mı hesaplamalıyım ? Yoksa son adet tarihime göre mi gitmeliyim yine. Kafam karıştı
aslihancvk Beyra0212 son adet tarihine göre devam et bence benimde bir hafta önden gidiyordu artık haftasını yakaladı dedi doktor şuan tam gunundeymis
Ohaezgi Beyra0212 benimde geriden geliyodu canım ilk başlarda sonra tam gününe denk geldi o yüzde adet tarihine göre sayıyodu doktorum bende 29. Haftadayım şuan
livasmomm Beyra0212 uygulamaya zaten son adet tarihini giriyosun ve doktor da ayni son adet tarihine gore hesaplıyor benimki de 1 hafta önde gidiyor 30+6 olduk bizde 🤰🧜♀️
aslihancvk Beyra0212 ben 29 haftadayim iki hafta öncesine bir hafta önden gidiyordu şimdi haftasıyla tam dedi doktor ki şeker var insülin kullanıyorum normalde önden gitmesi gerek dedi ama kilosu herşeyi haftasıyla tam çok şükür 🤲 inşallah sağlıkla doğarlar bebisler 🙂🤲
Beyra0212 Ohaezgi şükür canım. Haftasına uygun olsun yeter ki maşallah 🧿 demek ki eninde sonunda haftasını yakalıyor minikler. Şubat kuşları gelecek demek ki😍 benim kızım olacak. Ya senin?
Beyra0212 livasmomm evet öyle olduğunu biliyorum canım doktorum zaten son adet tarihinden 1 hafta ilerde diyor