Öncelikle selam kizlar 39+6 yiz bizim oğlanın gelesi yok yalancı kasılmaları neredeyse her gün yaşıyorum acaba buda doğum kasılması diye bir ümit ama hala tık yok sizin de başınıza geldi mi yada doğuma yakın vücudunuzda ne gibi değişimler oldu biraz anlatır mısınız inanın psikolojik olarak kötü durumdayım