12+5 kız dedi ,16+4 te de kız olduğunu öğrendiiiiikkk❤️❤️❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻Sabah ezanlarında uyanıp allahım bana sağlıklı evlat nasip et dedim,başkada birşey istemedim.Cinsiyet önemli değil zaten meraktan ilgimizi çekiyo ama, önce bizim için sağlık önemli kızçeler biliyorum.Rabbim evlatlarımızın acısıyla yokluğuyla sağlığıyla sınamasın yeterki.Çok korkuyorum çok dua ediyorum kızlar.Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻😢❤️