36 haftamdayim bebgim iyice assagiya indi rahat nefes alıyorum sancı yalancı sancı var gelip geçiyor 🙏😇. Doğum benm eşimin kuznei yaptı 36+0 da bebeği kuvezde kalmadı ciğeri ve kilo su normal cikitgi için ama prematüre sayıldı bebek 37 den snra pramature sayiilmiyormus sağlıkla gelsin minnoş lar bende36 haftamdayim herhangi bir aksilik olmazsa ikinci sezeryan olcam