Fatma2277 Bircan68 tam bir bilgim yok ama bence iyice iyileşmeden yaptırma. Ben olsam oraları hiç ellemem bile. Enfeksiyon kaparsa çok kötü olur. Çok riskli bir durum
Aytenkrsln Bircan68 valla canım bende sezaryen oldum 3 ay geçtikten sonra ağdaya gittim çok şükür hiç bir şey olmadı ama ağdayı sen yapma tecrübeli biri yapsın aradan 2 yıl geçti ve yine hamileyim çok şükür bişey olmadı