Yarene123 Merhaba dün gayet oynuyordu kipi kipirdi gündüz akşam.bi iki.tekme.atti bugün fazla oynamadı sadece kendini toparliyor ara ara normal mi sizce. Kendini topadiginda da oynadigina işaret degilmi ilk gebeliğim com evhamlaniyorum.
minik_kalbim Canim haftamiz ayni hemen hemen 26.haftamdayim benimde öyle çok evhamlaniyorum bi gün oynamadigi oluyo ama ertesi gun ya gündz ya akşam oynuyo sanirim bizimkiler biraz tembel😄
Yarene123 minik_kalbim yaa çok teşekkür ederim 🙏 arada bı tekme atıyor normal değilmi yani bı sıkıntı yoktur
minik_kalbim Yarene123 yoktur inşallah korkma yanlis demişim benimki de tekme atiyo gün için de ama yok diyebilecek kadar az ertesi gun hareketleniyo 😊