Enk3333 Merhaba bayanlar Pazartesi randevum var ikili tarama testi sonuçlarım çıkmış internette pek anlayamadım yorumlayabilecek olanlarımız varsa söyleyebilir mi PAPP-A 3,44 mlU . Serbest Beta HCG 46,7 NT- 1,10
esraizmirli Enk3333 canım bu şekilde yorumlanmaz grafik olması lazım grafiğide testi yaptırdığın hastaneden alabilirsin sadece
Hanz Enk3333 ben yaptırmadım o testleri ya çünkü yanıltıcı bir payı var doğruluğu yok bildiğiniz anne psikolojisini berbat ediyor yakın arkadaşımdan biliyorum ve bana önerdiği prenatal testi Almanya’ya gönderiyorlar kanı anneyle bebekdeki kan ayrıştırıp direk bebeğin kanına bakıyorlar ve %99.9 sonuc veriyor doktorumada onu yaptırdığımı söylediğimde cok iyi demişti evet maliyetli biraz ama değer içiniz rahat ediyor ki zaten diger testlere verdiginiz parayla ayni oluyor neredeyse araştırın derim.
RuveydaYasin Hanz bende aynısını yaptım şimdi sonucunu bekliyorum inşallah tertemiz çıkar bütün sonuçları 🙏🏻🙏🏻