Benim ikinci hamileliğim ilkinde sancım gelince gittim ve ebe o zaman baktı açılma var mı diye ertesi günde doğurdum zaten. Öncesinde hic yapılmadı.Kendini kasarsan biraz acır ama abartılı bir acı değil 3 5 saniye. Rahat ol insallah sağlıcakla al kuzunu kucağına.