Anne03433 Merhaba arkadaşlar, hamilelikte saç boyatan oldu mu? Bir sakıncası olur mu? Bu arada 29. haftadayız.
Limonlimon Anne03433 ben boyattım 👍 diplerine değil ama uçlarına ve gövdesine ombre gölge ışıltı ne varsa yaptırdım çok iyi gelmişti… o dönem bunalmıştım çünkü… değişiklik güzel oldu
sedasenturk Anne03433 canım ben 14. haftadan sonra boyattım organik boyayla doktorumun tavsiyesiyle ve şuan 25. haftadayım geçen hafta yine boyattım dip boya, organik boyayla bir sıkıntı olmuyor
Ttugceeli Anne03433 benim de dip boyam geldi doktorum boyatabilirsin dedi hatta kendisi de boyatmış ama ben cesaret edemedim şurda 3 ayım kaldı. Az da olsa plesenta etkileniyormuş
Myssr Anne03433 boya normalde de toksin yükü yuksek bisi. Mümkünse kullanmayın direkt zararı olmaz tabiki ama vucutta zamanlaa toksin birikiyo ve sonunda hastalik patlak veriyor butun hastalıklar için geçerli bu. Ne kdr az kimyasal okdr iyi
busbus35 Boyatilmamasi gerekiyor ama ben kendim iki kez boyadım piskolijik olarak cirkin duruyordu kafaya takmıştım boyadım 🙏
sedasenturk ebrarecem markasını bilmiyorum canım kuaförde boyattım , hamile oldugunu ve organik boyayla boyatçağını söylersen yardımcı oluyorlar zaten