Annesinin_Busesi Ecre4141 Bende de 5 haftalıkken damla şeklinde iki gün oldu canım. Ağrı vs yoktu yerleşmedir diye doktora gitmemiştim bir daha da olmadı
Zeyyakup Ecre4141 Doktoruna başvurman gerekiyor canım benim düşük tehlikem var diye geliyordu sürekli progestan içiyorum korkma açık pembe koyu kırmızı olmadığı sürece korkulacak birşey yok ama kesinlikle doktoruna başvur
1prenses1prensim yerlesme kanamasi da olabiliyor bazen ama yine de birilerine daha sormak da fayda var yada doktorunuzu arayip sorabilirsiniz