Kizlar merhaba 17+1 hamileyim dün kontrolüm vardı her şey çok normal bir sıkıntı Göremedim dedi doktorum eve geldim otururken birden hapşırdım sağ kasığıma Çok şiddetli bir acı girdi Ben daha önce yanık atlattım bu acı ondan daha kötüydü 5-10 saniye sürdü daha sonra peçeteye iğne ucu kadar kahverengi geldi ama iğne ucu kadar çok az daha sonra hafif ağrılarım devam etti doktoruma söyledim progesteron başla dedi 2 hafta boyunca. Yani tekrar muayene etmeden direk Progestan vermesi biraz Düşündürdü beni Sizce düşük tehlikem var mıdır ya progestanlaık bir durumum yoksa boşu boşuna Rahim duvarım kalınlaşırsa bir zararı varmıdır Sizce başına böyle bir şey gelen var mı Ne olur cevap verin Dün akşamdan beri ağlıyorum psikolojim çok kötü kaybetme korkum çok var daha önce de babamı kaybettim