gzll Merhba kızlar 37 haftalık gebeyim faranjit olmuşum doktor augmentin bid 1000 mg yazdı hamilelikte antibiyotik kullanabiliyor muyuz hemde 1000 mg olması beni biraz ürküttü
Fatma2277 gzll yanlış hatırlamıyorsam bende ilk zamanlarda antibiyotik kullanmıştım ama hangisi ya da dozu ne kadardı hiç hatırlamıyorum. Kendi doktorun uygun gördüyse bir şey olmaz heralde.
Dilanilngi gzll aynısını bana verdi bende orta kulak iltihabı yoğun enfeksiyon geçiriyorum kullanıyorum,37 haftalık hamileyim ☺️
Nuray23 gzll bende enfeksiyon icin kullandim hemde iki kere. Bi sorun olmuyor cok sukur. Allahin izniyle bisey olmaz😊👍