Kızlar merhaba, 20+3 hamileyim. Sağ kalcam beni öldürüyor resmen 15. haftalarda falan çok iş yapınca ya da çok yürüyünce acıyordu. Şimdi normal günlük işlerimi yaparken bile çok zorlanıyorum. Temizlik vs zaten yapamıyorum eşim yapıyor etrafı toplayayım diyorum öldürüyor beni. Ağrı da değil ama bastıkça, yürüdükçe, bazı duruşlarda, eğilip kalkarken falan canımı alıyor resmen. Benim gibj olan başkaları da var mı, sebebi ne olabilir, doktoruma ilk olduğu zamanlarda söylemiştim o hamilelikle alakalı değildir dedi ama hamile kaldıktan sonra başıma bu geldi daha önce hiç olmamıştı. Bu arada 6 kilo aldım, kilodan kaynaklı olabilir mi, oysa daha çok kilo alıcam doğurana kadar, ayağa kalkamamaktan korkuyorum