Berfinnnzeynep 38+6 haftalık hamileyim eşim dün gece işyerinde mide bulantisiyla hastaneye gidiyo ve kovid19 olduğunu öğrendik benimde çok nefes darlığı ve mide bulantısı problemlerim var korona olma ihtimalim çok yüksek şuanda bende test yaptırıcam bebeğim için devlet hastanesi korona varsa sezeryanla mi alır ne yapar 😔😔😔
Elfynsmr Berfinnnzeynep canım çok çok geçmiş olsun . Maalesef sezaryenle alıyorlarmış normal doğum yaptırmıyorlarmış. Bazı özel hastaneler koronalı hastaları kabul ediyormuş ama çoğu devlete gönderiyormuş bende aynı durumu yaşadımda doğum olursa diye sordum bizim burada direk pandemi hastanesinde korona servisiyle ilgilenen doktorlar tarafından sezaryene alınıyormuş
Seyma1407 Berfinnnzeynep aynı şeyi bende merak ediyorum haftaya sezeryan olcaktım ama sanırım korona oldum tat koku alamıyorum test yaptırsam doğumu erteliyorlarmı yada bebeği küveze mi koyuyolar nolcak yaşayan varsa bilgi verebilir mi bende endişeliyim
[silindi] Berfinnnzeynep gecene kadar dogum yaparsaniz sezaryen olur muhtemelen, zaten nefesiniz cigerleriniz cok zorlanir, bunyeniz iyice gucsuz dusecek. Siz sagliginiza bakin varsin sezaryen olsun, sakasi yok bu isin. Cok dikkat edin kendinize
Mernana Berfinnnzeynep canım bende 36+3 üm covid geçirdim ve hala öksürüğüm geçmedi nefes darlığı geçti Allaha şükürde. Doktorum bana normal doğumda ıkınmada zorluk yaşayabileciğimi söyledi sezeryandada belden tutmazsa genel anestezide hava ile verileceği için ciğerlerime yapışma ihtimali var dedi. Senin öksürüğün varsa önce onu tedavi eder sadece nefes darlığı varsa normal doğum yaparsan hava verirler. Canını sıkma doktorun bir bilgilendirme yapar elbet 🙏
Berfinnnzeynep Elfynsmr Ben şuanda devlette doğum kontrollerine gidiyorum normal görünüyordu doğumum ama şu durumda hiç bilmiyorum Allahım ne beter bi hastalık bu birde astımım var daha çok nefes problemi çekiyorum 😔😔
Berfinnnzeynep Elfynsmr Ben gittim şimdi hastaneye beni muayene edicez dediler bi sezeryan falan hiçbişey demedi
Mevreee Berfinnnzeynep canım bak internette nefes egzersizleri var mutlaka yap onları hem senin hemde bebisin için çok iyi gelicektir🌺
Elfynsmr Seyma1407 çocuğa geçmiyor anne karnında doğunca eğer solunum sıkıntısı yoksa küvöze almazlar ama tentene temas yaptırmıyorlar ve emzirirken maske eldiven takarak emziriyorsunuz aynı odada olmuyorsunuz
brcbr Seyma1407 bence söyleyin şikayetlerinizi.test yaptırmazsanız kaçarsanız daha sıkıntılı sonuçlar olabilir.
Seyma1407 Berfinnnzeynep bende hiç ağrım yorgunluğum burun akıntım falan yok sadece koku ve tat alamıyorum acaba psikolojik mi öyle hissediyorum bilemedim
Berfinnnzeynep Seyma1407 bende şuanda sezeryan ıstiyorum diyorum doktora ama almıyo normal bekletiyolar aşırı nefesim daralıyo ben nasıl normal doğum yapcam bu hâlde nefes darlığına ne iyi gelir 😔😔😔
Berfinnnzeynep [silindi] keşke şu durumda sezeryan olsam diyorum bi belirtim yoktu nefes darlığından başka ama şuanda halsizligim başladı en azından bebeği alsalar bi şekilde ilaç tedavisi falan görürüm diye düşünüyorum
Berfinnnzeynep Mernana benim sadece çok nefes darlığı problemim var ama hiç devlet hastanesi bana sezeryan demiyor normal yoruyo gibi hem astım hastasiyim ben nasıl normal doğum ya0ayim bu halde
[silindi] Berfinnnzeynep insallah en kisa surede sizi cozume kavustururlar, bebeginizde saglikla dunyaya gelir, sizin de tedaviniz baslayabilir en azindan, cok haklisiniz ve cok cok gecmis olsun 🤍
Sehribann Berfinnnzeynep ben özelde doğurdum covid olduğumu bilmeden. Normal doğum yaptım ama bilseydik sezaryrn olurmuşum benden sonra olan bu tarz gebeleri sezaryen yapmışlar doktorum kontrolde dedi. Ki bence de sezaryen daha iyi olur o koşullarda. Nefes darlığından, halsizlikten ıkınamadım bile. Yırtık ve dikişlerim var çokça.
Berfinnnzeynep Sehribann evet işte ama devlette ne olur bilinmiyo nefesim daralıyoda desen devlet hastanelerine belli olmuyor ki benimde nefesim çok daralıyo ve halsizligim başladı bugün devlette doktora söyledim sezeryana alır mısınız falan nefesim daralıyo çok dedim muayene edicem seni dedi ama neyin muayenesini edicekler zaten ben normal yapamam diyorum halsizim nefes darlığı problemim var
Birsenpoyraz Sehribann Sehribann hangi hastanede yaptınız doğumu? Bende 40+2 deyim burnum acayip tıkalı sadece koku alamıyorum başka bişeyim yok ama korkuyorum normal doğum bekliyoruz. Ya sancım tutup hastaneye gittiğimde pozitif alırsam beni devlete gönderirlrr diye çok korkuyorm