Ben de 1 yıldır istiyorum hiç gebelik oluşmadı rahim filminde perde olduğu anlaşıldı. Adet olmayı bekliyorum, operasyon ile alacaklar. İnşallah hiçbir şey çıkmaz hemen gebelik müjdesini alırsınız. Eğer rahiminizde perde çıkarsa operasyonu profesöre yaptırın ufak bir operasyon olsa da işinin ehlinin yapması çok önemli. Hayırlı haberlerinizi bekiyoruz🤲🏻