Ben varım canm 6haftaligim suan
rahmimin sol tarafi ve sol tüpüm yok tup bebekle hamile kaldım cnku benim yumurtalarım kalitesizdi eğer yumurtalarında sorun yoksa ve birtane tüpün varsa hamile kalırsın hiç tüpün yoksa asilama veya tup bebek ozman korkma hiç.