Arkadaşlar gebelik öncesi beslenme uzmanına giden veya özel tavsiyeler alan var mı? Şimdi ben iki öğün besleniyorum 3.sü gerçekten çok fazla geliyor ama doktorum yemen gerek dedi. Şimdi kendi kendime denicem ama yapamazsam dahiliyeye ve diyetisyene gidicem 🤔 Siz neler yapıyosunuz neler yiyorsunuz? 🧡