Deletedmom15257 canım bende 19+3üm ara ara hareket ediyo uyku düzenleri olusmaya basliyomus bide bu haftalarda benim oğluş gündüzleri genelde uyuyo sanirim gün icinde hic tepki yok aksam 5 6 gibi basliyo tekmeler ben o düzenini anladm simdi gündüz endise etmiyorum o yüzden 🙈😊 ama ilk hareketini 17.haftada hissetmistim 1 2 gün sonra 2 gün boyunca hic hareketi olmamisti baya evham yapmistim ama bu haftalarda ara ara kıpırdıyolarmis ve bi kere bile hissediyosan korkma Allaha emanet meleklerimiz 😊💕