semasnky 8 haftalık bebeğimin kalbi durdu 5. Gebeligimdi benimle aynı sorunu yaşayan var mı niye böyle birşey oluyor ? Bilgisi olan varsa yazabilir mi ? Yapmamiz gereken başka bişey mi var ? Ne yapmam lazım kafayı yicem 😭
Salser1985 semasnky genetik test pırtılaşma testi yaptırman lazım yaptırmadan bida hamile kalma Kolay değil bunu yaşamak geçmiş olsun
Zeyyno_ semasnky Bi kaç doktora git her testi yaptır canım ondan sonra gebelik düşün Rabbim bi dha yaşatmaz İnşallah en kısa zamanda sağlıklı bi gebelik yaşarsın umarım 🙏🤲
Bilge6363 semasnky Büyük geçmiş olsun canım. Benimde 5 kaybim var hiç bir sorun yokken aniden kalbi duruyor. Bı kızım var 5 yaşında. Şu an tekrar hamileyim. 7.hamileligim. Bütün testleri yaptin mi. Pıhtılaşma kromozom testleri filan. Bide hepside ayni haftalarda miydi..
semasnky Nasippp Aminn önceden yaptırmıştım 1 sene filan oluyo yaklaşık birşey olmadığı söylenmisti 😔
Nasippp semasnky peki diğer gebelikleriniz de kalp atışları hep oldu mu? Tedbir amaçlı bi coraspirin de mi vermediler
semasnky Nasippp diğerlerinde hic bişey kullanmadım ve diğerlerinde kalp atışını da hiç duymamıştım sadece 4. Ve 5. Gebeligimde kalp atışı duyuldu 5. Gebeligimde çok fazla ilaç kullandım coraspin kan sulandırıcı iğneler filan
semasnky Bilge6363 teşekkür ederim benim hiç yaşayan çocuğum yok 5. Düşügu yaşadım testleri yaptırmıştım ama üzerinden biraz zaman geçti tekrar hamile kalmadan yine yaptircam sanırım