caglanurr ben yaptırdım, 3 kez üst üste, cok da rahat ettim bu süreçte, tırnaklarımı bakımlı görmek hoşuma gidiyordu ama bu ay yaptırmayacagım çünkü iş yerlerinin pandemiden dolayı kapanma riski var. Bir de ister istemez tırnaklara ufak da olsa zarar veriyor.