Anneolmak38 Allah hayırlı evlat ve sağlıklı bir bebiş nasip eder inşallah sana da canım. BERALİFE SAYFASINDA GEBELİK SETİNİ ALSAN DAHA ÇABUK SONUÇ ALIRSIN YORUMLARA BAK ALAN İLK AYDA HAMİLE KALIYOR BENİM EN YAKINIMDAKİ AKRABAM DA ALDI BENİM TAVSİYEMLE. 2.ci ayda hamile kaldı darısı başına inşallah