OzgeeH bende 6+6 oldu ama aşırı mide bulantım vardı ve üstüne ben bide çok ağrı bir grip geçirdim hala da tam iyileşemedim sürekli burun tıkantım ve baş ağrım var yani benim için çok bir süreç oldu dün doktora gittim kalp atışını dinledim ve rahatsızlığımı söyledim mide bulandı için ilaç verdi ve sürekli yatıyorum