Onca insan yazmış yani. Bir önce herkese cvb veriyorsunuz şimdi ise sadece direndim yazmışsınız. Önce ayrıntıya giriyorsunuz nasıl rezil edeyim vs. diye. Şimdi ise iki kelime yazıp hiç birşey olmamış gibi post açıyorsunuz. Bundan sonra kimse size yardımcı olmak istemez bu yaptığınızdan sonra. Yazık onca hamile insan milyon tane msj atmış size en azından onlara arkadaşlar durum şöyle yada böyle oldu diye özet geçip anlatabilirsiniz. Hadi anlatmadınız kızlar yardımınız için teşekkür ederim vs. Demeniz bile kâfi olacaktı yani.