Medyaaa Mrb arkadaşlar 39 haftalık 5 günlük oldum ama hâlâ ne bi su ne bi açılma nede bi sanci var normal mi acaba?
handecagan Medyaaa Medyaaa evet normal 🙂 sakın korkma. Ben kızımı 41.haftada dünyaya getirdim. Bugünlerin tadını çıkarmalısın. Uyu uyu uyuu 🙂
handecagan Medyaaa bende o bile olmamıştı. Dediğim gibi,rahat ol. Öyle ya da böyle gelecek oradan miniğin. Sağlıkla kavuş inşallah