esraizmirli ecemiko hatırlıyorum tabiki size erkek dediğimi😂 ayy at bakalım doğru tahmin etmişmiyim yanılıyosam eğer oğlum yüzünden 🤤😂
ecemiko esraizmirli Estağfirullah 😅 birkaç kişi de erkek dedi de bakalım 4 hafta sonra öğreneceğiz kim geliyormuş 😅🥰
kbbrra69 OzgeSahin2 yaaa bana bi resme bakıp erkek diğer resme bakıp kız demişsiniz😂😂😂😂zaten kafam katılık iyice karıştı
Krizantem_ OzgeSahin2 En net bu şekilde yan duran net çıkmamış ondan atmadım.bu 3 boyutlu goruntusunden☺️
ecemiko esraizmirli evet hemen hemen aynı🌸 aslında hep bir oğlum olsun istemişimdir tabi sağlıklı olsun da gerisi hiç önemli değil ❤️
ayseeerl13 Eeliff_ bamada 12 haftalıkken erkek dedi suan 26 dayım hayla erkek değişmiyor erkek genelde