irmsm Kızlar selam 9+3 üm şu an sürekli kusma ve bulantım var her sabah kahvaltıdan sonra istifra ediyorum sizdede var mı böyle sorunlar
dryaakhrmn irmsm 5 aya kadar devam etti limon yiyordum çatır çatır kusmamak için faydasını görüyordum :)
kubusssss17 irmsm ben 5 aya kadar kustum hala da daha toparlanmıs değilim herşeyi denemiş biri olarak tek tavsiyem prilam ilacı. Zararlı bir ilaç değil a grubu ilaçlardan demişti doktorum. 7 aylığım hala içiyorum sadece 2den 1e indirdim
Melmur irmsm 9+1 haftalık olduk ve ayva, yeşil elma,çubuk kreker iyi geliyor azda olsa sakinleştirir eğer geçmezse ilaç kullan doktora söyle.
Nslhnkr Bende olmultu canım 4. Aya kadar nerfeyse. Bi arkadasım limonu kabuguyla ye tuzlayıp dedi. Kesti bulantımı. Yeşil elmada iyi geliyo dediler oda kusturdu beni
irmsm kubusssss17 ilaçta hiç içesin yok troid ilacı kullanıyorum 6 senedir birde folik asit üstüne daha çok ilaç içmek istemiyorum
Nslhnkr irmsm ilaçta kullandım 1 kere içtim 2. fayda etmedi ama limon gerçekten aldı mide bulantımı 1 ay yemek yiyemedim evime temizleyemedim leş gibiydi çok zor günlerdi ya çok üüzülüyorum bazı anneler böyle olunca
Aysgog 9.aydayım hala prilam kullanıyorum geçmezse geçmiyor o bulantılar 🙄 az az sık sık yemek en güzeli tabi ilk sıralar insan hiç bişey yiyemiyor ama geçmese de son aylara doğru azalıyor
irmsm Aysgog benim miğdem çok sıkıntı reflü vardı bende bulanmaya çok müsait zaten allah yardımcım olsun ilacı sorucam doktora
Sedagmlksz irmsm benim önümüz hafta bir kontrolüm var doktorum Allah nasip ederse 12. Haftada pozisyonu uygunsa tahminde bulunuruz dedi
Nslhnkr irmsm anlıyorum canım seni 4. Ay geçicek dedi doktorum gerçekten gwçti cok şükür umarım sizinde biter 🙏🏻