birmelekannesi_ Ben psikolojik olarak mi öyle hissediyorum bilmiyorum ama inşaAllah bebeğimdir 18+3 haftaligiz 😍
Merve10090 birmelekannesi_ ben 17 haftalık hissetmeye başladım. Ellerimi karnıma koyunca tekmeleri hareketleri çok net hissediyorum. Seninkide bebektir emin ol. 🤗
Goncikim birmelekannesi_ bende 18 haftalıkken hissetmeye başlamıştım erkek olacak benim🧿🤲❤️Şimdi 27 haftalığız🤲🤲ileride daha güzel duygular yaşayacaksınız🤲🤲🧿🧿
OzgeSahin2 birmelekannesi_ Evet 18 haftalikken bende oyle hissederdiim sonra beliriyor hareketleri yavas yavas
dryaakhrmn birmelekannesi_ bende oğlumu 18 haftadan sonra hissetmiştim çok güzel bir duygu ozaman anlamıyordum ne olduğunu tarif bile edemiyordum🥰
birmelekannesi_ Merve10090 inşaAllah ya 2 gundur sadece sabah uyandigimda bikac saniye hissettim bugunde simdi hissettim 😍
birmelekannesi_ Evet çok mutlu oluyor insan hem onun hareketlerini hissetmek bi mucize gibi bisey hemde o hareket ettikce en azindan iyi diyebiliyorum aklimiz surekli bebeklerimizde sanirim 🥰