34 haftalık gebeyim zaten kasılmalarım şimdiden başlamış fakat sürekli karnım kas katı oluyor toplanıyor korkuyorum bişi oluyor diye biraz zaman sonra normale dönüyor ama ben bazen parmaklarımı üstünde gezdiriyorum yada hafif itliyorum hareket etsin diye yine de aynı şekil oluyor ya bu soruna bi çözüm bulan var mı zaten erken doğum riskim var kasılmamdan dolayı korkuyorum bişi olur anlamam diye ☹️ İtince elimle de acaba canı yanar mı diye de korkuyorum ama aklıma oynaması için bişi de gelmiyor 🤷♀️☹️