karabc 4lü taramam sıkıntılı çıktı bebeğin kalbindede delik var ama doktor amniyosentezdede sorun olabiliyor yapılırken bunlarıda göze al iyice karar ver dedi 22.haftamdayım 24e kadar sürem var. Bu işlemi yaptırıp sorun yaşayan annemiz var mı acaba?
Gul_meftun karabc ben yaptırdım ama sorun yaşamadım önemli olan doktor yani perinatolog olması gerekiyor
hohomoromu karabc ablam yaptırmıştı çok şükür bı sıkıntı olmadı inşallh sizde sorunsuz atlatirsiniz 🙏
karabc Gul_meftun bende perinataloga gideceğim özel ama insan tereddüt ediyor herkes riskli vs dediğinde arada kalıyor
Gul_meftun karabc ben riski olduğunu düşünmüyorum. Doktorum da öyle söylemişti tecrübe çok önemli burada eğer zaten bebek sağlıksızsa düşecekse bi şekilde düşebilir.diğer testlerin hiçbiri güvenilir değiş fetal DNA dahil