Serapemre Merhaba anneler ben 36+3 hamıleyım ama son zamanlarda her sabah kalktıgımda ıstıfra edıyorum bu durumu yaşayan anneler varmı?ilk dort ay kusmam cok olmustu kesılmıstı şimdi tekrardan başladı😔
123789 Serapemre bende oluyor canım uzun süre aç kaldığından oluyor die düşünüyorum bişeyler atıştırımca geçiyor