gunesinannesiii bende heyner beşik aldım aynı nerdeyse sadece bir kaç yeri Farklı benim bunlar doğal oluyor aslında en güzeli boya falan yok daha kullanmak nasip olmadı ama çok şık duruyor bence kullanım açısındanda yükselebiliyor yatak istediğiniz gibi Aşağı yada yukarı geliyor birde anne yanıda oluyor