Yagut Selam anneler😻 bu durumu yaşayan var mı? Sizde ne zaman döndü bebek? Dönmesi için ne yapmalıyım?
Kuzusunannesi Yagut bende 33+4 oldum benim en başından beri baş aşşa pozisyonda ve doktorum bu durumun benim sürekli yürüyüş yapmadan kaynaklandığını söyledi bol yürüyüş ve hareket kesinlikle çok iyi geliyo normal doğum olcak inşallah benim