Girlpowerbabe MerveA2020 maşallah kilosu baya var🙈 bu durumda ben sezaryen olurdum ne bebeği riske atmaya gerek var ne de kendini zorlamana gerek var çok yırtığın olabilir belki sezaryenden de ağır geçirebilirsin süreci sonrasını da düşünmek gerek🤔
MerveA2020 Girlpowerbabe Çok olması da sorunmuş 😅Ama sağlıkla gelsin nasıl geldiği önemli değil tabi. Sanırım riske atmayacağım . Çok teşekkürler 🙏
Tatlimm_tatlimm MerveA2020 allah korusun omzu takılabilir niye üzülüyorsun ki sezaryen kötü değil rahat
yagizefeninannesi MerveA2020 canım için rahat etmiyosa başka doktora görün derim, ama bebeği sırf normal doğurucam diye riske atma lütfen, Allah korusun başka komplikasyonlar oluşur, seninde çekeceğin acıya değmez, illede normal olsun diye zorlama derim ben
Angelsmom MerveA2020 benim doktorum geçen haftalarda 4450 gram kesisiz bir doğum yaptırdı. Genelde yüksek kilolarda bebekleri normal doğurtan bir doktor ssvd de desteklediği için sezaryen çok zorunlu kalmadıkça yapmamaya çalışıyor. Yani demem o ki imkansız değil ama her doktor bu riski alır mı tabi orası tartışılır. Annelerimiz çok yüksek kilolarda normal Doğum yapmışlar zamanında bizler neden yapamayalım. Karar sizin tabiki ama ben sezaryenden çok korkan biri olarak normali deneme taraftarıyım. Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun normal veya sezaryen sağlıkla gelsin bebeğiniz🤲🌸
Tugcekkkkk MerveA2020 bende de öyle oldu. Doğuma bir hafta kala bebeğin hareketlerini hissedemeyip doktora gitmiştim iyiki de gitmişim acil sezaryen oldum çocugum simsiyah doğdu kordonu boynuna dolanmış doktor yarın çok geç olabilirdi demişti. Etraftaki akrabaları dinlesem amaan bir sey olmaz ağrın gelmeden gitme diyorlardı