Kızım 37.haftalık doğdu diğer bebeklere göre kilosu azdı 2 kilo doğdu üstündeki ödemi atınca 1800 düştü ve doktorumuz sarılık olma ihtimali çok yüksek o yüzden küveze alınmalı dedi şuan kızımın 2 kilo olmasını bekliyoruz kilo almaya başlamış 1885 olmuş dün inşallah bir an önce toparlanır evimize döneriz her gün görüyorum 3 saatte bir emzirme saatleri oluyor emziriyorum🙂 İnşallah bütün bebekler sağlıcakla ailelerine kavuşur🙏🏻😍