melegegebe siz insülin falan kullanıyormusunuz ? Yoksa kendiniz mi dikkat ediyorsunuz ? Benimde gebelik şekerim cıktı diyet yapıyorum tokluk şekerim bi iyi bir yüksek anlam veremedim. Ölcüm yaparak takip ediyorum doktorumla paylasıcam. Diyet yapmak o kadar zor ki tatlıyı aşırı seviyorum, meyveler bile sınırlı, hamur işlerini cok aramam inat gibi onlar bile gözümün önünden geciyor sürekli… çok moralim bozuluyor ☹️