aseloykununannesi Mervensari aynı haftadayız bende gece boyunca öldüm resmen sancı ve bel ağrısına uyandım ya eşim biraz masaj yaptı iyi geldi ama kasıklarım falan ağrıyor birde ağrı olunca bebek bir yerde toplanıyor niye acaba bilgisi olan varmı ki?
Mervensari Caglacolak5237 amin çokça amin iniAllah bir avazda hepimiz kurtuluruz haftası ilerlerdikçe çünkü daha da zor olacak doğum
Caglacolak5237 Mervensari amin canım inşallah 35+4 olduk hala çalışıyorum ben son 11 günüm 😂 inşallah doğuma fayda sağlar
Prensannnemm Hanımlar ben 39+6 oldum adet sancısı gibi ağrı var rahimde batiyo ve kahverengi sarı karışık akıntı geldi koyu idi nişan midir az önce yürüyüş yaptım ağrım durmaksizin geliyo doğum mudur ilk gebeliğim
Mondly Prensannnemm dakika tut bakalım düzenli mi bir de banyo yap ılık suyla çıktığında yatağa yat ve dakika tutmaya devam et düzenli geliyorsa gerçek sancıdır gerçek sancı yavaş başlar giderek artar belin ağrır sonra kasığın en son tüm karnın ama tüm karnın ağrıdığında dakikan 5 dakikada bire düşer banyo bedeni rahatlattığı için eğer doğum başlıyorsa hızlandırıyor Allah sağlıkla kucağına almanı nasip etsin