Cansuyrm35 13 haftalık olmama 2 gün kaldı, benim karnım çok çıktı. Sanırım zayıf ve minyon olduğum için
12345baby 150_gelartik bende 18+3 karnım yemek yedikten sonra çıkıyor sanki 7 aylık gibi görünüyor bide sertleşiyor ama acıkınca sanki 3 aylık gibiyim yumuşacık oluyor karnım 😅
150_gelartik 12345baby evet ayni şeyler bende de oluyor karin hafif küçülüp yumuşuyor . Balık hapi verdi mi doktor size
Baharhnm Dilara06 24+4′üm 23.haftadan beri artık belli oluyor hamiş olduğum tadını çıkarıyorum bende 🥰😍
150_gelartik Dilara06 benim yüzümde çok sivilce oluyor bi de bulantılar devam ediyor ben eminim benim ki kız 😁
Ummudogan mercimeginanne yaa bnmde ilk gebeligim bana da gaz dediler iner dediler ama hic inmiyoo 🙈😊 13. Haftamdayim insallah bebisdir ya
mercimeginanne Ummudogan bnde 10. Haftada gazdan şiştim sanki 16-17 haftalık gebe gibiydim ama indi sonra 12. Haftadaki kalıcıydı :)) sen kendi vücudunu daha iyi tanırsın :)
NefesDeniz Dilara06 12.haftadan beri karnım çıktı ikiz gebeyim şimdi 18.haftadayım maşallah kocaman karınla geziyorum😬😍
Mevreee Dilara06 32 haftalık olucak kısmetse geçen aya kadar yüzüstü yatabiliyodum diyeyim siz anlayın😂
12345baby 150_gelartik ben 13 haftadan beri kullanıyorum kullanılması gerek sen nasıl kullanmıyorsun herhalde ben kullanmasam ayakta duramam 😄
150_gelartik 12345baby acaba balık hapi senin kullandıklarini içeriyor mu demir kalsiyum başka ne alıyorum demistin canim