Kyyyyyyyy Canım bende 22+1 deyim. Hareketleri çok net hissetmiyorm bende. Ara ara böyle karnımda pıt pıt hateket hissediyorum oda genelde geceleri oluyor. Bazı postlarda okuyorm 20.haftada falan hateketleri dışardan belli oluyor yazıyor bazı anne adayları ,bende tedirgin oluyorm acaba bende mi sıkıntı var diye ama 28.haftalara kadar düzensiz olması normal.