Kızlar merhaba, bizim peteklerden dolayı evin içi çok kuru oluyor. Şimdiden benim ve eşimin burnunu kuduruyor. Oğlumuz doğunca ona da zararı olur diye buhar makinesi almayı düşünüyorum. Ama sıcak üfleyen mi olmalı soğuk üfleyen mi? Arasında ki farkı anlamdım ben. Yardımcı olabilir misiniz?