yuksell07 Ben bu ay doktor kontrolü ile klomen kullandım kendimde evde ovulasyon testi yaptım ama sonuç yine husren olmayacağını biliyordum çünkü aktinti başladı bende çok fazla miktarda hemde ne yaziiki gebelik testi yaptım sonuç negatif kızlar siz neler yapıyorsunuz hamile kalmak için kür falan deniyormusunuz
-rabiamahmut2021 yuksell07 cnm incir kaynat suyunu ıc yumurtaların gelıssın folik asıt kullanımına basla mutlaka gebelık oncesınde yumurtlama takıbı yap sureklı bı defada sonuc alnda var 4 5 defada sonuc alan da
dthealthy yuksell07 problemin ne canım bende 9aydır deniyordum çok şükür bu ay tuttu çatlatma iğnesiyle geçen ay tutmamıştı ümidini yitirme derim bide sal kendinibebeğe odaklanmaa
yuksell07 Bizim için yeni umutlar doğar insallh rabbim bizleredenaaip eder insallh ben bu ay soğan suyu ve süt maydanoz buharı yapicm sizler neler yapicaksiniz aklınızda neler var
1merven yuksell07 2.5 senelik evliyim evliligimin 1 senesi hastanelerde gecti tahlillerim herseyim temiz cikti pcos yok ama hamile kalamadim sebepsiz infertilite dendi her seferin de surekli test yapar dururdum adetim de duzensizdi tiroid kaynakli oldugu saptandi baktim iyice yipratiyorum kendimi saldim artik 1 senedir rabbim neylerse guzel eyler dedim suan 5 gun gecti inan test bile yapmiyorum kür hele hic yapmadim Allah buyuktur diyip bekliyorum gelecegi zamani biliyodur artik kafam da rahat olursa olur olmazsa olmaz modundayim 🤲 ♥️
yuksell07 1merven bende olmazsa olmaz modunda oluyorum ama yumurtalam günü geldi çattı stres yapiorum
d-b_2019 bltern1 canım ben geçen ay soğan kürü denedim dün adet oldum kuru yapmadan önce adet sancısından çırpınırdım çok zor geçerdi dün adet oldun ni sıcak su ne ağrı kesici gram agrım tok çikolata kıstım vardı bu ay hamile kalamadım malesef kistlere ıyi gelmiş olabilir ki çok düzenli de kullanmadım 3 5 gün kullandın bide yine gebe kalamdım ona mi üzüleyim zerre adet sancim yok ona mi sevineyim bilemedim salı günü doktora gidem bakalım çocuk için
yuksell07 -rabiamahmut2021 şimdi yine ovualsyon testi sipariş ettim folik asite kullanicm yine soğan suyuyla yapicm bu ay
1merven yuksell07 Bence takipte yapmamalisin o daha cok stres yaptiriyor insana 2 gunde bir iliski dene hic olmazsa ovulasyon testi gibi ay acaba tuttu mu olacak mi derdin olmaz bi yerden sonra insan gercekten yeter artik diyor Rabbim hayirlisiysa versin yine de cok zor donemler ben artik stresten psikolojim bozulmustu ama cok sukur duzeldim herseyi biraktim ne takip yapiyorum ne baska bisey eşime evime aileme adadim kendimi cocuk gorsem bile uzulmuyorum hayirlisiysa zaten bizi bulacaktir ♥️🤲
nur816 @Suna11 sizi takip ediyorum belki biri faydalı bir şey söyler diye etiketleme geregi duydum yanlış anlamayin lütfen🌼
Suna11 nur816 Canım adetine kaç gün var? Yada geçti mi? Ben ovülasyon takibi yapıyorum ve bugün yumurtlamayı gördüm 12. Günümde yani. Bunun yanında folik asite başladım ve maydonoz süt buharı yapıyorum bakalım artık nasip inşallah
bltern1 d-b_2019 düzenli kullanmanız gerekiyor soğan kürünü adetin son günü başlayıp yumurtalama gününe kadar
yuksell07 d-b_2019 hayırlısı olsun cnm valla bekle bir ay daha soğan kürü yap çünkü toplamda 2 ay yapmak lazım İbrahim Saraçoğlu öyle diyordu videosunda