Melek44 Kızlar bebegime kendi doktorm 12. Hafatda kız dedi baska doktra gittim erkk dedi 16. Haftada yime aynısı oldu kendi doktorum yine kız dedi diger doktor erkek dedi hatta pipi fotosuda vermşti ama kordonada cok benzettm zor yakalmstı görntüyü cnkü sizde bakar mısınz bikaç foto atacagım hepsine bakın kordona benzettgmide atacagm ve hala emin olamyorm suan 24. Haftadaym dahada gitmedm doktora
prensimgeliyor1 Melek44 kötü bir durum biraz daha beklemelisin bence … Bana da erkek dedi ama bekliyorm belli de olmayabilir ..
Nurunannesiii12 Melek44 biraz sabırlı ol bi kaç haftaya netlesir. Allah im sağ salim kucağına almayı nasip etsin darısı bana olur inşallah.kiz erkek hiç farketmiyor ama heyecan yapman çok doğal rabbim bu duyguyu herkese tattirsin🌸🙏❤