H-M gaz sancısı olduğunu anlasam bu kadar korkmazdım, çünkü kasıklarımdan bir şey kopuyor gibi ağrıdı, çok fenaydı. Zaten hamilelikte karın bölgemdeki hareketlilik bebekten mi, bağırsak hareketinden mi rahim büyümesinden mi ayırt edemiyorum. Üç haftadır yattığım İçin yatarken bile çorap yiyorum, yataktan kalkar kalkmaz hırka giyiyorum